Świetny przykład kampanii reklamowej. Dzisiaj Lublin i region Lubelszczyzny.

Kampania zrealizowana przez Kancelarię Prezydenta Miasta Lublina. Reżyserem produkcji jest Joanna Rechnio, scenografem Janusz Mazurczak, operatorem Witold Płóciennik. Nad całością czuwało Studio Filmowe Blast Factor Group oraz Agencja reklamowa Albert Lumberjacker.

I drugi przykład, do którego opis na YouTube jest następujący:

Zaczyna się jak kinowa zapowiedź pełnometrażowej fabuły. Najpierw obserwujemy pełny napięcia konflikt pary młodych zapracowanych ludzi, którzy nie mają dla siebie czasu, a potem …. Potem następuje druga odsłona z pejzażami Regionu Lubelskiego, w którym bohaterowie gubią stres i niepokój, aby wspólnie przeżywać niesamowite chwile relaksu.

Ten film, trwający zaledwie 45 sekund, obejrzą w lipcu i sierpniu widzowie telewizji TVN, TVN 24 i TVN Warszawa, a dodatkowym wsparciem kampanii będą wskazania sponsorskie przed i po prognozie pogody w telewizji Polsat.

- Film jest konsekwentną realizacją strategii promocji Województwa Lubelskiego i kontynuacją ubiegłorocznej kampanii „Wyłącz napięcie, włącz zasilanie” – podkreślał w czwartek, 1 lipca, na konferencji prasowej Piotr Franaszek, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego, dodając, że konwencja filmu jest spójna z działaniami promocyjnymi stolicy regionu – Lublina. – Głównym zadaniem produkcji jest wyzwolenie w odbiorcy pozytywnych emocji i związanie ich z wizerunkiem Województwa Lubelskiego. Chcemy pokazać nasz region jako miejsce gdzie można „odnaleźć siebie”, cieszyć się życiem w otoczeniu różnorodnej przyrody i fascynujących zabytków.

2 Odpowiedzi do “Kinowa kampania wizerunkowa Lublina”

  • Irena:

    Tekst z promocji Regionu Lubelszczyzny nie jest pomocny, ponieważ z krótkiego filmu można wszystko zrozumieć. Filmik jest czytelny i przyjemny do oglądania. Podobają mi się piękne krajobrazy, które uspakają aż chce się w rzeczywistości je zobaczyć.

    • Barbara Szumocka:

      Dziękuję Ireno za wypowiedź.

      Tekst zacytowałam, by pokazać, jakie rezultaty mogą być, kiedy samorządy współpracują ze sobą i tworzą wspólne kampanie promocyjne.
      Z pewnością znajdziemy więcej takich praktyk, które mogą zainspirować innych.

      30 lat mieszkałam na Lubelszczyźnie i przyznaję, że nawet sama nie rozpoznaję wszystkich miejsc pokazanych na filmach. Wzruszyłam się również kiedy je oglądałam.

Wpisz komentarz

Prezent dla Skarbnika
prezent dla skarbnika
Bezpłatny Biuletyn Skarbnika
Imię: *
Email: *
Twój adres e-mail
jest na 100% bezpieczny!
Archiwum